degroeneweg.reismee.nl

de laatste dagen

Beste iedereen,

Inmiddels zijn wij weer veilig thuis aangekomen in Lochem en Deventer.
We hebben de laatste dagen besloten om lekker veel kilometers te fietsen.

Afgelopen maandag besloten we dat we belgie in 1 dag wilden doorfietsen. Met de ardennen in het vooruitzicht wisten we dat dit lastig zou worden, die dag hebben we bijna 2000 hoogte meters moeten maken over ruim 190 km. Smorgens vertrokken vanuit Luxemburg om savonds om omstreeks 20.00 uur aan te komen in Eijsden. Onderweg nog door de hoofdstad van Luxemburg gekomen, wat een mooie stad. En dachten we dat we in Nederland goede fietspaden hadden? luxemburg heeft dit op zijn minst net zo goed voor elkaar. hier kwamen we nog een kerel tegen die in pak op zijn hybride fiets naar huis fietste. Uiteraard hebben we deze meneer bijgehouden, en ingehaald, vervolgens wilde hij een praatje met derkjan maken maar hij kwam maar niet naast hem, hij werd er gewoon bijna afgepierd als een nat washandje..mooi was dat!

De laatste dag hebben we ruim 200 km moeten fietsen, we wilden beiden niet nog een keer kamp opslaan of een in een jeugdherberg overnachten. Dus ging dereis van Eijsden, via belgie, stamproy, nederweert, nijmegen, arnhem --> lochem/deventer.Door de tijd hebben we besloten dat we in zutphen beiden onze eigen kant op zouden gaan.

Inmiddels dus 1,5 dag thuis en genieten van de reis die we hebben gemaakt!
We zullen binnenkort nog een aantal foto's plaatsen zodat ook de laatste dagen in beeld te zien zijn.

We willen jullie bedanken voor het volgens van dit blog en de reacties die we hebben mogen ontvangen.

Groet,

Derkjan en Ronald.

Marjolein K.

Knap gedaan hoor heren!
Ronald, zoals je weet was ik vooraf sceptisch, maar ik neem alles terug en doe het jullie zeker niet na.
Voor nu, kom nog lekker bij en pik de laatste tour dagen nog op tv mee.
Heb je Switch goed los kunnen laten onderweg? Nu weer richten op de volgende uitdaging, je nieuwe baan. Heel veel succes en nogmaals, leuk dat jullie deze site bijgehouden hebben.
Groeten vanuit Oldenzaal, Marjolein