degroeneweg.reismee.nl

dag 6 - jour 6

Beste, voor de tweede keer dit verhaal, omdat de batterij van de mobiel bet leeg was voordat we het konden plaatsen. Vandaag een goede dag gehad met fietsen, vanwege de touretappe zijn we wat vroeger vertrokken. De wekker ging omstreeks 6.30 snel de boel bij elkaar gepakt en de fiets op gesprongen. Het weer is ook veel beter, waardoor alles weer Lekker droog is geworden. Vandaag toch 100km gefietst met in totaal 1100 hoogtemeters, we zijn er tevreden over. Om een Uurtje of 15.30 aangekomen in abois, mooi stadje! Camping opgezocht en daarna de tour gaan bekijken. Vandaag weinig inspiratie, waardoor we het voor nu even kort houden. Groet dj en ronald Zodra weer mogelijkheid hebben zullen we de fotos plaatsen

Dennis

Volg jullie nog steeds elke dag....leuk om te horen dat jullie goed vorderen en lekker kunnen doortrappen.

P.S. Ik wil jullie niet chagerijnig maken maar hier in Nederland regent het ook dag en nacht, dus jullie fietsen helaas geen mooi weer tegemoet. We hopen dat het vandaag of morgen opklaart.

Anouk

Jongens blijf nog maar even lekker rondhangen in Frankrijk want hier in Nederland schijnt het volgende week ook slecht te zijn (en nu is het inderdaad ook al niets...)!
DJ: neem je nog wel een souvenier voor je achtergebleven vrouw en kind mee! ; )

Oh ja kunnen jullie nog even noteren in welk plaatsje jullie hiervoor zijn geweest? Stond niet in het verhaaltje en dan kan ik natuurlijk geen kruisje op de kaart zetten die aan de binnenkant van de voorraadkast hangt.... :)

Mineke

Souvenirs ook graag voor zeer belangstellende zussen! ;-)