degroeneweg.reismee.nl

dag 8 - jour 8

Beste, Allereerst enorm bedankt voor overweldigende hoeveelheid reacties. Vandaag zag het parcours op het kaartje vlak, maar hebben vandaag 942 hoogtemeters gemaakt. Ik, ronald, was uit gedaan gegaan van een relaxed fietsdagje met 130 km. Maar uiteraard was herberg heuvelachtig. 14% hellinggen, met nadruk op meervoud, stonden aangegeven in het routeschema. Maargoed om 15:45 moe en voldaan aangekomen in charmes. Onderweg hebben we een aantal spookdorpjes gezien en veel graanvelden. Het is hier arm. Heel arm. Er is zeker geen.geld voor cultureel erfgoed, helaas moeten wij meedelen dat we geen informatie met jullie Kunnen delen. Morgen wordt het de laatste volledige etappe in frankrijk, ee kijken uit naar de grensovergangen. Morgen krijgen we ook weer te maken met slechter weer. We hopen nog droog de spullen in te Kunnen pakken. Gtoete dj en ronald. Enkele feitjes Shampoo gelekt in tas dj Aantal schelde en woede aanvallen om parcours ronald niet meer op 1 hand te tellen . Totale afstand nog voor de boeg: 650 km. (450 maastricht)

mineke

vanuit bioscoop in utrecht, leuk om jullie verhaal weer te lezen! ronald, hou vol, je fietst sowieso beter dan ik! shampoo heb je trouwens niet echt nodig... over een week ben je weer thuis en een beetje zwerver heeft genoeg aan een keer per week. veel succes morgen en slaap lekker zometeen!

Marjolein K

Jij bedankt hoor Ronald, jij zorgt voor veel leesplezier. Kijk iedere dag weer uit naar een nieuwe tour du jour. Echt leuk!

Enneh... Als ik jullie was zou ik nog even in Frankrijk blijven. Voorlopig blijft het nat weer in Nederland.

Gerrit

Hoi:
Enige dagen met het lezen gemist,maar nu weer ingehaald op zondagmorgen.
We lezen met plezier de verhalen die jullie meemaken, van de tour du jour zoals Marjolein dat zo mooi heeft verwoord.
Volgens ons gaan jullie als een speer,en hebben jullie het goed naar de zin op de fiets.
Maar neem ook eens een rustdag,kun je bijtanken,rondneuzen,foto's maken,enz.
Het weer hier voor de as week is pet met grote letters,
weersverwachting voor de volgende week is van ma tm vr bewolkt met regen,ik bedoel maar!!!!
We zijn benieuwd wat het volgende bericht weer oplevert van onze fietsers.
Gr van Agnes en Gerrit uut Battum
Zoa

HJ

Hallo Ronald en DJ,

Goed bezig en erg leuk om de verhalen te lezen.
Ook de feiten en culturele bezienswaardigheden worden niet vergeten. Errug leuk....
Nemen jullie ook nog rustdagen of willen jullie als een speer naar het slechte weer ;-)
Misschien heb ik het gemist maar hebben jullie het stelletje voor jullie al ingehaald?

Gr,
Henk Jan

Mineke

Hoi, is er nog nieuws van gisteren? Of hebben jullie in het schrijven ook even een rustdag? En hoe gaat het vandaag?