degroeneweg.reismee.nl

dag 5 - jour 5

Beste, Vandaag op dag 5 van onze barre tocht naar het noorden hebben wij de zon werkelijk waar niet 1x mogen zien. Deze ochtend was bij het koken van ons ontbijt al regenachtig. Tegenwoordig eten we 3x per fat warm smorgens begint dit met een bord pasta, middags pizza of pasta en avonds gekookte groente met aardappels. Maar terugnaar vandaag, toch maar besloten op aandringen van derkjan met fietsen te beginnen. Vandaag vertrokken omstreeks 9.45 in de stromende regen. Gelukkig heeft dit niet de gehele dag geduurd. Vandaag was op papier een makkelijke etappe met aankomst in dal. Maar hebben we weer 550 hoogte meters moeten maken. Voor de fans van onze culturele uitstapjes hebben we helaas slecht nieuws, we hebben niks Kunnen bezichtigen. Morgen gaan we vroeg vertrekken omdat ronald en dj in mindere mate de touretappe wil zien. Morgen een nieuwe veslag, tot dan, Groet ronald en dj. Enkele feitjes Afstand vandaag 126 km Aantal borden pasta ; 3,5 pp Cola ; van 3 naar 1 fles ivm bevatten slaap Totale afstand +/- 525 Afstand tot maastricht: 775 Verwachte aankomt maastricht volgende week dinsdag Geupdate met mobiele telefoon!

Frouwke

Bikkels! Oh my god, hoe krijgen jullie 's morgens pasta door jullie keel?

Gerrit

Hoi;
ok,jongens gewoon fietsen in de regen,wat nat word is alleen je shirt en fietsbroek,en dat droogt altijd weer op.
en je ziet het landschap ook eens van een andere kant.
in de tent zitten omdat het regent is ook niks.
keep it going lads
Gr Gerrit

Marjolein K

Leuk om te volgen heren!
Helemaal zittend van achter de laptop zonder zadelpijn e.d.
Volhouden he!!