degroeneweg.reismee.nl

dag 3 -jour 3

beste, vandaag vertrokken vanuit souze la rousse voor de eerste koninginnerit, 3 cols met hoogte tot 550 meter hoog. steigingspercentages van 18% werden zonder problemen verwerkt...dansend op de pedalen gingen we naar boven. in de afdaling liepen we in op 2 wielrenners die we nog even op achterstand hebben gezet..tijdens de rit van vandaag hebben wij mogen genieten van de bezienswaardigheid van crest; de donjon uit 1217 het restant van de grote vesting die op bevel van we zijn hier lodewijk de XIII ontmanteld is. daarnaast zijn saou gepasseerd, saou staat bekende om zijn escalades, nu aangekomen in chabeuil. de eerste zat helaas vol dus moesten we opzoeken naar de volgende. prima camping, veel nederlanders en gezelligheid. morgen wellicht later vertrekken om wat te Kunnen herstellen. morgen weer een update wanneer batterij hebben.. enkele feitjes muggenbulten: 2 de man km vandaag 115 km totaal 275 standplaats chabeuil morgen: weer en koniginnerit. groeten dj en ronald

Frouwke

Jullie gaan goed! Derk Jan, gefeliciteerd met je trouwdag!!!

Gerrit

Ben nu weer aan het werk,pphh,lees met plezier jullie vorderingen,geniet van alles wat je ziet onderweg.
Nog van harte DJ met jullie trouwdag,Anouk krijgt vandaag een dikke smakkerd van me,die voor jou hou je maar even tegoed,hi,hi.
Gaat het verder goed?zo te lezen wel,verdeling van de tassen ok?
Veel plezier verder,tot de volgende keer
Gr gerrit

Anouk

Haha....fantastisch te lezen dat jullie natuurlijk weer een wedstrijdje aangaan met 2 wielrenners. Haantjes de voorste moeten jullie zijn!
Geniet er wel van hoor....niet alleen maar doorstampen en het eind van de rit compleet afgepeigerd thuiskomen zonder iets gezien te hebben!

Voor mijn manlief: FIJNE TROUWDAG SCHAT! Drink er maar eentje op ons!
Voor Ronald: geniet ervan en wil jij mn man een dikke pakkerd geven voor zijn trouwdag namens mij..... ; ) .....wel doen hoor!