degroeneweg.reismee.nl

dag 2 - jour 2

Beste, door een slechte internetverbinding van gisteren hierbij de update van de 2e dag. Allereerst nog even over de avond op de eerste camping. Ons vielen hooghangende lampen erg op. Die bleken avonds dienst te doen als massavernietigingswapens. Muggen die enigzins te dichtbij kwamen werden zonder pardon met een mooie elektrische laden gedood. Op Deze dag wilden we 114 km afleggen tot aan de voet van de serieuze beproevingen van o.a 18%. We hebben in totaal 120 omdat we ook nog enkel verkeerd zijn gereden. Tijdens de rit zijn we door alles, avignon, Orange gekomen. Hoewel we niet echt cultureel zijn ingesteld, waren het toch mooie steden om doorheen te fietsen. Vooral avignon wat in 1300 tot 1400 pauselijke residentie werd en de enkelsteens gebouwde stadsmuur was het bekijken waard. De camping was goed, netjes en goedkoop..de tentjes stonden binnen 10 min en nog hadden 2 opgeschoren tondeuze hersens (lesbisch stel) commentaar dat ik onhandig (ronald) leek. Hier gelukkig weinig last gehad van Muggen. We hebben bij onze buren op de camping mooi onze elektronische app. Kunnen opladen. De foto's volgen nog. Hopelijk Kunnen we dit vanavond plaatsen. Groet vanaf een terras in pont de baret Enkele feitjes Dag 2 : 120 km Totaal tot nu toe: 160 km Lekke banden: 0 Muggenbulten: 29 dè man

HJ

Hoezo weining last van muggen met ieders negenentwintig bulten ... ;-). Nu lekker genieten van een mooie pulle bier op het terras. Of drinken jullie nu ook rode wijn. Groet uit Oldenzaal.

Bert Mulder

Vanaf het werk in Apeldoorn wens ik jullie enorm veel plezier met de nog af te leggen afstand. Heel veel succes met de nog te maken kilometers.

Frouwke

Smeer jullie lichamen in met citroensap, wat kan het schelen..........altijd nog beter dan zweet en weg zijn de muggen!