degroeneweg.reismee.nl

dag 1 aankomst frankrijk

Vandaag om 8.30 aangekomen in het plaatsje nimes. De busreis is goed verlopen, de effectieve slaap van dj was 6 uur, die van mij 2,5 uur. Oftewel moeilijk slapen voor mij. Om 9.45 hebben we de fietsen gereed en zijn we vertrokken richting ons startpunt; st marie de la mer, z'n 50 km naar de zee. Deze km verliepen prima ondanks de busreis. De fotos zullen hopelijk snel worden geplaatst wanneer we meer stroom TOT onze beschikking hebben. Onderweg naar de zee hebben we besloten om toch alvast een begin te maken aan de terugreis. Dit idee is mede bedacht omdat een ander paar 200 km eerder zijn uitgestapt. Dit is een mooi doel om ze in te halen..ze rijden immers dezelfde route naar nl. We hebben vandaag 42 km richting nederland afgelegd..enkele andere feitjes. Lekke banden : 0 Valpartijen : 0 Huidige verblijfplaats : st. Gilles Gewenste km morgen: 110 Morgen zullen we weer een update plaatsen.. Wij gaan nu eten koken. Pasta! Groeten ronald en dj P.s. ik zal zo nog even proberen wat fotos te plaatsen die gemaakt zijn met mijn mobile.

Anouk

Haha strebers. Natuurlijk willen jullie die andere mensen inhalen.....dat klinkt echt als Derk Jan en Ronald. Nou succes dr mee dan!

Frouwke

Hi Derk Jan,

Heel veel succes, Ronald ook voor jou.
Ik ga jullie zeker volgen.

Toi toi toi mannen!

Lianne

Veel succes en natuurlijk ook plezier samen. Het wedstrijdelement zit er al goed in zo te lezen.

Daar kunnen ze zelfs in de Tour de France nog een voorbeeld aan nemen.

Sander

ben moe en heb heerlijk gegeten samen met mamma en opa en oma en ome chris en tante lisa,bij de wokchinees.
nu ga ik melk drinken en lekker slapen,voor straks welterusten pappa rust maar goed uit na een dag hard en lang fietsen.
oh ja ome ronald ook welterusten hoor!!

HJ

Goed begin heren, mooie foto daar aan de zee.
Daar wil je toch zijn op die plekken.
Heel veel plezier.

Jan

Heren! Veel plezier en succes met de tocht! Niet te veel fietsen, je moet ook nog kunnen genieten daar!